Installazione di campu, cumissioni è furmazione, Ingegneri dispunibuli à l'oltremare
Nome di u produttu:
Esporta linea di trasfurmazioni di tomate
Nome:
prughjettu di trasfurmazioni di u pumadoru chiavi in mano
usu:
Industries di trasfurmazioni alimentari
Funzione:
Multifunzionale
Capacità:
0.5T-50T/H
Materiale:
Acciaio inossidabile SUS304
Culore:
Esigenze di i Clienti
Feature:
soluzione chiavi in mano, da u serviziu A à Z
Articulu:
Macchina automatica di spremuta di frutta
Capacità di furnimentu
Capacità di furnimentu:
20 Set / Sets per mese
Imballaggio è consegna
Dettagli di imballaggio
U pacchettu di legnu stabile pruteghja a macchina da u colpu è u danni.Film plasticu ferita mantene a macchina fora di umidi è corrosion.Package senza fumigazione aiuta à u clearance doganale liscia. A macchina big size sarà fissu in cuntainer senza pacchettu.
Portu
portu di shanghai
Imàghjini detallati
Linea sana
A. Scraper-tipu ascensore spray
Selezziunà u bracket d'acciaio inossidabile, di plastica dura è di plastica dura o d'acciaio inossidabile, l'architettura di a lama liscia per impedisce a marmellata di frutti;Aduprendu cuscinetti anti-corrosione impurtati, sigillo à doppia faccia;cun mutore di trasmissione continuamente variabile, velocità di frequenza variabile è bassi costi di operazione.
B. Sorting machine
Trasportatore à rulli in acciaio inox, rotazione è suluzione, una gamma completa di cuntrollu, senza bisognu di fini.Piattaforma di frutta artificiale, supportu in acciaio di carbone dipintu, pedale antiscivolo in acciaio inox, recinzione in acciaio inox.
C. Crusher
A fusione di a tecnulugia italiana, parechje setti di struttura di lame incrociate, taglia di trituratore pò esse aghjustate secondu i bisogni di u cliente o di u prughjettu specificu, aumenterà u tassu di succhi di succhi di 2-3% in quantu à a struttura tradiziunale, chì hè adattatu per a produzzione di cipolla. salsa, salsa di carotte, salsa di pepite, salsa di mela è altre salsa di frutti è verdura è prudutti
D. Pulping machine à doppia tappa
Hè a struttura di maglia cunica è u gap cù a carica pò esse aghjustatu, cuntrollu di freccia, cusì chì u sucu serà più pulitu;L'apertura interna di a rete sò basate nantu à i bisogni di u cliente o di u prughjettu specificu à l'ordine
E. Evaporatore
Evaporatore unicu, doppiu, triplu è multi-effettu, chì risparmià più energia;Sottu vacuum, riscaldamentu cuntinuu di u ciclu di bassa temperatura per maximizà a prutezzione di i nutrienti in u materiale è ancu l'uriginali.Ci hè un sistema di ricuperazione di vapore è un sistema di condensazione doppia volte, pò riduce u cunsumu di vapore;
F. Macchina di sterilizazione
Dopu avè ottenutu nove tecnulugia patentate, prufittà di u scambiu di calore propiu di u materiale per risparmià energia - circa 40%
F. Macchina di riempimentu
Aduttà a tecnulugia italiana, sub-head and double-headed, riempimentu cuntinuu, riduce u ritornu;Utilizendu l'iniezione di vapore per sterilizà, per assicurà u riempimentu in u statu asetticu, a vita di u pruduttu di u pruduttu sarà twp anni à a temperatura di l'ambienti;In u prucessu di riempimentu, aduprendu u modu di elevazione di u turntable per evità a contaminazione secundaria.
Disegnu scientificu
U flussu di prucessu per fà una pasta di tomate d'alta qualità:
1) Riceve:I pumati freschi arrivanu à a pianta in camioni, chì sò diretti à l'area di scaricamentu.Un operatore, aduprendu un tubu o boom speciale, pipa una grande quantità d'acqua in u camionu, perchè i pumati ponu esce da l'apertura speciale à a parte posteriore di u trailer.Utilizà l'acqua permette chì i pumati si movenu in u canali di cullezzione senza esse danatu.
2)
Trià:Più acqua hè continuamente pompata in u canali di cullizzioni.Questa acqua porta i pumati in l'elevatore di u roller, i risciacqua, è i trasmette à a stazione di sorte.À a stazione di classificazione, u persunale sguassate u materiale altru da i pumati (MOT), è ancu i pumati verdi, dannighjati è scoloriti.Quessi sò posti nantu à un trasportatore di rifiutu è poi cullati in una unità di almacenamento per esse pigliatu.In certi stabilimenti, u prucessu di sorte hè automatizatu
3)
Tagliuzzatura:I pumati adattati per a trasfurmazioni sò pumped to the chopping station induve sò chopped.
4)
Pausa fredda o calda:A polpa hè pre-riscaldata à 65-75 ° C per u prucessu Cold Break o à 85-95 ° C per u prucessu Hot Break.
5)
Estrazione di succhi:A polpa (custituita da fibra, sucu, pelle è sementi) hè poi pompata attraversu una unità d'estrazione composta da un pulperu è un raffinatore - questi sò essenzialmente grandi sieves.Basatu nantu à i bisogni di i clienti, sti schermi di maglia permettenu di passà materiale più o menu solidu, per fà un pruduttu più grossu o più lisu, rispettivamente.
Di genere, u 95% di a polpa passa per i dui schermi.U restu 5%, cumpostu di fibra, pelle è sementi, cunzidiratu rifiuti è hè trasportatu fora di a stallazione per esse venduti cum'è alimentazione di vacche.
6)
Cisterna di ritenzione:À questu puntu, u zuccaru raffinatu hè recullatu in un grande tank di mantene, chì alimenta constantemente l'evaporatore.
7)
Evaporazione:L'evaporazione hè u passu più intensivu di l'energia di tuttu u prucessu - questu hè induve l'acqua hè estratta, è u zuccu chì hè sempre solu 5% solidu diventa 28% à 36% pasta di tomate cuncentrata.L'evaporatore regula automaticamente l'assunzione di u sucu è l'output di concentratu finitu;l'operatore solu deve stabilisce u valore Brix nantu à u pannellu di cuntrollu di l'evaporatore per determinà u livellu di cuncentrazione.
Quandu u sucu in l'evaporatore passa per diverse tappe, a so cuncentrazione aumenta gradualmente finu à chì a densità necessaria hè ottenuta in u stadiu finale "finisher".Tuttu u prucessu di cuncentrazione / evaporazione si svolge in cundizioni di vacuum, à temperature significativamente sottu à 100 ° C.
8)
Riempimentu asetticu:A maiò parte di e facilità imballate u pruduttu finitu cù sacchetti asettici, perchè u pruduttu in l'evaporatore ùn hè mai in cuntattu cù l'aria finu à ch'ellu ghjunghje à u cliente.U cuncentratu hè mandatu da l'evaporatore direttamente à un tank asetticu - hè poi pompatu à alta pressione à traversu u sterilizzatore-cooler asetticu (chjamatu ancu un flash cooler) à u filler asetticu, induve hè pienu in sacchetti asettici grossi pre-sterilized. .Una volta imballatu, u cuncentratu pò esse guardatu finu à 24 mesi.
Alcune strutture sceglienu di imballà u so pruduttu finitu in cundizioni non aseptichi.Questa pasta deve passà per un passu supplementu dopu à l'imballu - hè riscaldatu per pasteurizà a pasta, è dopu tenuta sottu osservazione per 14 ghjorni prima di esse liberata à u cliente.
Per disignà a linea di trasfurmazioni di u pumadoru di energia è capitale intensiva.Solu liberu di cuntattà+008613681836263